Nabídka školení v roce 2021 v Ostravě

Všechna naše školení probíhají online. Vybraná školení probíhají navíc v prezenční formě ve školicích prostorách na adrese NBC Office, 28. října 61, 702 00 Ostrava (ev. v Praze - odkaz zde).

- maximální komfort pro účastníky a dopravní dostupnost (u MHD uzlu Karolina)

- pro první 3 přihlášené parkování zdarma, dále v NC Karolina nebo na placených parkovištích v okolí (rezervace bezplatného parkování na sikorova@kolumbuspm.cz

- zajištěno bohaté občerstvení po celý den, v rámci obědové pauzy teplé občerstvení

- služby našich ochotných asistentek/asistentů po celou dobu školení

- maximální komfort díky moderní budově (klimatizace, vytápění, stínění) s vlastním sociálním zázemím

- možnost zajištění ubytování u vícedenních kurzů a dvoudenních i třídenních kombinací za cenu cca 500-600 Kč / osoba a noc

Anotace u jednotlivých kurzů jsou uvedeny jako online školení, zpracování a zveřejnění anotací pro prezenční školení proběhne během několika dnů.

Podmínky pro účast na prezenčním školení - varianty (podmínky ke stažení ZDE):

  • Osoba absolvovala nejdéle před 72 hodinami RT-PCR vyšetření na přítomnost viru SARS‑CoV-2 s negativním výsledkem, jde-li o osobu,

· která se nemůže podrobit očkování proti onemocnění covid-19 pro kontraindikaci; skutečnost, že se osoba nemůže podrobit očkování proti onemocnění covid-19 pro kontraindikaci, se dokládá záznamem v Informačním systému infekčních nemocí (ISIN) obsahujícím výslovné uvedené informace o tom, že se osoba nemůže ze zdravotních důvodů očkování proti onemocnění covid-19 podrobit, nebo lékařským potvrzením obsahujícím výslovné uvedení informace o tom, že osoba se nemůže ze zdravotních důvodů očkování proti onemocnění covid-19 podrobit a že tato skutečnost je uvedena v Informačním systému infekčních nemocí (ISIN); nebo

· osobu očkovanou proti onemocnění covid-19, pokud

  • od aplikace první dávky očkovací látky v případě jednodávkového schématu podle souhrnu údajů o přípravku (dále jen "SPC") ke dni prokazování této skutečnosti pro účely tohoto mimořádného opatření neuplynula doba 14 dnů, nebo
  • v případě dvoudávkového schématu podle SPC jí dosud nebyla podána druhá dávka očkovací látky a od aplikace první dávky očkovací látky ke dni prokazování této skutečnosti pro účely tohoto mimořádného opatření neuplynula maximální doba stanovená pro aplikaci druhé dávky očkovací látky podle SPC, nebo
  • od aplikace druhé dávky očkovací látky v případě dvoudávkového schématu podle SPC ke dni prokazování této skutečnosti pro účely tohoto mimořádného opatření neuplynula doba 14 dnů; nebo

b) osoba byla očkována proti onemocnění covid-19 a doloží národním certifikátem o provedeném očkování nebo certifikátem o provedeném očkování vydávaným podle nařízení Evropské unie o digitálním certifikátu EU COVID, za podmínky, že uplynulo nejméně 14 dní od dokončeného očkovacího schématu; za národní certifikát o provedeném očkování se považuje písemné potvrzení vydané alespoň v anglickém jazyce oprávněnou osobou působící v třetí zemi, jehož vzor je zveřejněn v seznamu uznaných národních certifikátů na internetových stránkách Ministerstva zdravotnictví; písemné potvrzení musí obsahovat údaje o očkované osobě, podanému typu vakcíny, datu podání vakcíny, identifikaci osoby, která potvrzení vydala, a tyto údaje musí být možné ověřit dálkovým přístupem přímo z písemného potvrzení, za předpokladu, že očkování bylo provedeno

  • léčivým přípravkem obsahujícím očkovací látku proti covid-19, kterému byla udělena registrace podle nařízení (ES) č. 726/2004, nebo
  • léčivým přípravkem, jehož výroba je v souladu s patentem léčivého přípravku podle bodu i), pokud je tento léčivý přípravek zároveň schválen Světovou zdravotnickou organizací pro nouzové použití; nebo

c) osoba prodělala laboratorně potvrzené onemocnění covid-19, uplynula u ní doba nařízené izolace a od prvního pozitivního rychlého antigenního testu (RAT) na přítomnost antigenu viru SARS‑CoV-2 nebo RT‑PCR testu na přítomnost viru SARS‑CoV-2 neuplynulo více než 180 dní.

Při vstupu na školení je organizátor splnění těchto podmínek povinen kontrolovat a osoba je povinna mu splnění některé z výše uvedených podmínek prokázat. V případě, že osoba splnění podmínek neprokáže, organizátorovi takovou osobu nevpustí na dané školení. Tím ale nebude dotčena povinnost objednatele školení uhradit cenu školení.

Ochrana dýchacích cest

Osoba použije po celou dobu konání akce ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), kterým je respirátor nebo obdobný prostředek (vždy bez výdechového ventilu) naplňující minimálně všechny technické podmínky a požadavky (pro výrobek), včetně filtrační účinnosti alespoň 94 % dle příslušných norem, s výjimkami pro tento typ prostředku stanovenými mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví, které upravuje povinnost užití ochranného prostředku dýchacích cest.

Kompletní znění mimořádných opatření Ministerstva zdravotnictví je k dispozici zde:

https://www.vlada.cz/cz/epidemie-koronaviru/dulezite-informace/mimoradna-a-ochranna-opatreni-_-co-aktualne-plati-180234/ 


Akreditace instituce: AK/I-12/2014

Školení zajišťují:

JUDr. Eva Brucknerová, Ph.D. (roz. Žatecká) - odborná asistentka na katedře trestního práva Právnické fakulty Masarykovy univerzity, asistentka soudce Ústavního soudu

Mgr. Robin Brzobohatý - zakladatel a mediátor Mediačního centra Olomouc, lektor Právnické fakulty UK a Právnické fakulty MU

Mgr. Emil Budín - specialista kybernetické bezpečnosti s mnohaletou praxí na různých pozicích ve společnostech působících v oborech informačních a bezpečnostních technologií, spoluautor a lektor kurzů počítačové gramotnosti

Mgr. Ing. Martina Cirbusová, Ph.D. - vedoucí Mediačního centra a Manželských a rodinných poraden, Centrum sociálních služeb Brno

PaedDr. Mgr. Věra Facová  - psycholožka, psychoterapeutka, supervizorka a lektorka s dlouholetou praxí, spoluautorka několika publikací, spolupracuje s UP v Olomouci a věnuje se práci pro příspěvkové a neziskové organizace, úřady, městskou policii, práci s lidmi v krizi apod. Má zkušenost s manažerskou pozicí, včetně vedení a organizace řady projektů.

JUDr. Jitka Gregorová - lektorka Justiční akademie a vyučující na Vysoké škole podnikání a práva, advokátka s mnoholetými zkušenostmi v oblasti soukromého práva

PhDr. Charlotta Grenarová - středoškolská učitelka českého jazyka s dlouholetou praxí v lektorování kurzů českého jazyka pro úředníky veřejné správy, ředitelka gymnázia Josefa Kainara v Hlučíně

JUDr. Tereza Chadimová - advokátka, mediátorka a interní doktorandka na Katedře správního práva a finančního práva Univerzity Palackého v Olomouci

JUDr. Radim Chalupa, Ph.D. - advokát specializující se na směnečné právo, insolvenční řízení a občanské soudní řízení

Mgr. Bc. Petra Juřátková - advokátka specializující se na právo v oblasti přestupků a správního řízení. Dlouhodobě působila jako asistentka soudce Nejvyššího soudu. Má více než sedm let praxe v oblasti vzdělávání úředníků, autorka řady odborných příspěvků a publikací

JUDr. Mgr. Zdeněk Kopečný - advokát s mnoholetými zkušenostmi v oblasti vzdělávání úředníků, lektor na Právnické fakultě Univerzity Karlovy

JUDr. Anna Kováčová - advokátka a lektorka, která se zaměřuje na oblast soukromého práva, veřejnoprávních smluv a rodinného práva. Profesně působila v justici (asistentka soudce). Aktuálně dokončuje doktorandské studium na Právnické fakultě Univerzity Palackého, kde působí i jako přednášející. Autorka řady odborných článků a jiných publikací

Mgr. Hana Krejčíková - advokátka s mnoholetou praxí v oblasti daňového práva se zkušenostmi ze státní správy (včetně Generálního finančního ředitelství)

Ing. Martin Krištof - uznávaný odborník s více než 14letou zkušeností v oblasti zadávání veřejných zakázek všech druhů

Mgr. Kateřina Krkošková - advokátka specializující se na spornou agendu soukromého práva, insolvenční právo a rodinněprávní problematiku, více než 9 let působí rovněž v insolvenční kanceláři s oprávněním zvláštního insolvenčního správce

JUDr. Mgr. Pavla Ládová - advokátka s mnoholetými zkušenostmi v oblasti soukromého práva, lektorka na Právnické fakultě Univerzity Palackého

Mgr. Lucie Maděrková (roz. Kachramanová) - advokátka s několikaletou praxí v oblasti soukromého i veřejného práva, s profesními zkušenostmi v právní praxi realitní činnosti i v rámci činnosti orgánů veřejné správy, autorka odborných článků

Mgr. Jiří Moskala, MPA - Ve veřejné správě působí od roku 1992. V letech 2010 až 2017 externě působil na Vysoké škole sociálně správní v Havířově. V současné době externě vyučuje v Britském institutu v Novém Jičíně, kde přednáší v manažerském postgraduálním studiu MBA a MPA. V lektorské činnosti se zaměřuje na právo v praxi veřejné správy, personální práci a manažerské dovednosti. Přednáškové činnosti se věnuje od roku 2010

Mgr. et Mgr. Ing. Hana Musilová - právnička České inspekce životního prostředí s dlouholetými zkušenostmi v oblasti ochrany životního prostředí s akcentem na oblast přestupkového práva na úseku životního prostředí

MUDr. PhDr. Miroslav Orel, Ph.D. -  lékař s praxí psychiatra a neurologa, psycholog, psychoterapeut, supervizor, lektor, autor několika publikací, činný v rámci UP v Olomouci. Má zkušenost s manažerskou pozicí (pracoval mimo jiné jako ředitel krajské pedagogicko-psychologické poradny). Spolupracuje s Dr. Facovou v dvojici lektorů/supervizorů/psychoterapeutů.

Mgr. Lenka Piknová - advokátka specializující se na zakládání právnických osob a správní proces

Mgr. Dorota Płonková - Advokátka specializující se na insolvenční právo, interní doktorandka na Katedře soukromého práva a civilního procesu na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a lektorka na Vysoké škole práva a podnikání.

Mgr. Daniel Pospíšil - působí v advokacii, kde se v rámci své praxe i lektorské činnosti dlouhodobě věnuje problematice správního práva a stavebního práva. Současně je vyučujícím a interním doktorandem na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci.

Mgr. Bc. Kateřina Rotreklová - právnička oddělení právní pomoci Úřadu pro mezinárodněprávní ochranu dětí, mediátorka Mediačního centra Centra sociálních služeb Brno.

prof. JUDr. Markéta Selucká, Ph.D. - profesorka na Právnické fakultě Masarykovy univerzity, emeritní děkanka, autorka komentáře k občanskému zákoníku, autorka desítek tuzemských i zahraničních děl

Mgr. Pavel Šteňko - HR manažer s dlouholetou praxí v oblasti řízení lidských zdrojů se zkušenostmi z veřejné správy i soukromého sektoru, zaměřuje se především na vedení lidí, implementaci a zefektivňování procesů a rozvoj zaměstnanců

Mgr. Radka Vacová, Ph.D. - advokátka s mnohaletými zkušenostmi specializující se na soukromé právo, lektorka na Vysoké škole podnikání a práva

Mgr. Lucie Zatloukalová - absolventka Právnické fakulty Masarykovy univerzity, na které aktuálně studuje doktorský studijní program. Od roku 2018 působí v advokacii. Spolupracovala s neziskovou organizací Spondea, o. p. s., kde se zaměřovala na pomoc obětem domácího násilí. Před prací v advokátní kanceláři absolvovala stáž na Ústavním soudu ČR, u Veřejného ochránce práv a na Probační a mediační službě Prostějov. Zaměřuje se zejména na občanské a rodinné, v oblasti rodinného práva je i publikačně činná.

Na každý kurz platí akce 5 + 1 (v případě pěti přihlášek jednoho objednatele šestý účastník zdarma).

Na každou přihlášku jednoho objednatele (bez ohledu na účastníky a téma školení) platí akce 5 + 1 (v případě pěti přihlášek jednoho objednatele šestý účastník zdarma).

Zvýhodněný balíček

- zvýhodněný balíček šesti školení za cenu pěti zlevněný o 500 Kč

- garance výměny v případě omluvené neúčasti (nemoci, rodinné a pracovní události)

- pro úředníky ÚSC osvobozeno od DPH

- výběr témat jednotlivých účastníků, prosíme, uveďte to poznámky v přihlášce

Pro účastníky mimo ÚSC a sociální služby cena s DPH  11 435 Kč.  

9 450 Kč

Nesprávný úřední postup pohledem zákona, judikatury i praxe

Ke dni konání akreditace MVČR

21. prosince 2021, 9:00 - 15:00,

Mgr. Bc. Petra Juřátková

Obsah školení je ke stažení zde.

Pro účastníky mimo ÚSC a sociální služby cena s DPH 2 408 Kč

1 990 Kč

Zde se můžete přihlásit na uvedené akce:

(v případě přihlašování více účastníků najednou, prosím,oddělte jména a data narození čárkou). Tučně označená pole jsou povinná.

Přihlášky obsahující uvedené údaje můžete rovněž zaslat na skoleni@kolumbuspm.cz.

Nejpozději do tří pracovních dnů Vám zašleme další informace.